پرسش های متداول

آخرین به روزرسانی: پاییز 1395

چگونه مطمئن شوم که پس از خرید، کالای اورجینال به دستم می‌رسد؟

اتصالات با ۱۴ سال سابقه درخشان، در زمینه فروش و خدمات پس از فروش تلفن همراه همواره همراه شما مشتری های عزیز بوده است همچنین بر خلاف تمامی سایت های فروش آنلاین  دارای شعبه مرکزی فروش حضوری می باشد که آدرس آن در قسمت تماس با اتصالات وجود دارد.

 

آیا برای خرید از سایت، حتماً باید عضو شوم؟

خیر، شما بدون این‌که وارد سایت شوید هم می‌توانید یک کالا را به سبد خرید اضافه کنید، اما برای انجام مراحل بعدی خرید و ثبت سفارش باید با اطلاعات خود مثل نام و ایمیل، شماره تماس و نشانی خود وارد کنید. شما با عضویت در اتصالات می‌توانید:

  • سریع‌تر خرید کنید.
  • به‌سادگی سوابق خرید و فعالیت‌های خود را مدیریت کنید.
  • وارد باشگاه مشتریان اتصالات شده و امتیاز خرید و تخفیف کسب کنید.
  • لیست علاقه‌مندی‌های خود را ساخته و در آن تغییرات ایجاد کنید.
  • نقد، بررسی و نظرات خود را با دیگران در میان بگذارید.
  • در جریان فروش‌های ویژه، کمپین‌های مناسبتی و اخبار و مطالب جذاب اتصالات قرار گیرید.

آیا پس از ثبت سفارش، باید با اتصالات تماس بگیرم؟

خیر، پس از انجام مراحل ثبت سفارش و اتمام خرید، پردازش سفارش شما به‌صورت خودکار از طریق ایمیل اطلاع‌رسانی خواهد شد و تنها در صورت نیاز، کارشناسان فروش اتصالات با شما تماس خواهند گرفت.
همچنین خود شما هم می توانید در ساعات کاری با واحد پشتیبانی تماس بگیرید.

برای اینکه بدانم سفارشم در چه مرحله ای است چه کار باید بکنم؟

به‌سادگی و با کلیک روی لینک پیگیری سفارش در بالای صفحات سایت، وارد صفحه پیگیری سفارش می‌شوید. در این صفحه با ورود کد رهگیری سفارش و ایمیل خود می‌توانید از وضعیت سفارش ثبت‌شده خود در سایت مطلع شوید.

تا کی می‌توانم سفارشم را ابطال کنم یا تغییر بدهم؟

تا قبل از نهایی کردن مراحل خرید؛ پس از تائید نهایی سفارش و اتمام خرید و بعد از مرحله پرداخت، شما قادر به حذف یا تغییر سفارش نیستید. از این مرحله به بعد برای لغو یا تغییر آن، با واحد پیگیری سفارشات تماس بگیرید.

چه روش‌هایی برای خرید از اتصالات وجود دارد؟

علاوه بر خرید از فروشگاه اینترنتی اتصالات، خرید از طریق مراجعه به دو شعبه فروشگاهی اتصالات که در صفحه درباره ما نشانی آن‌ها آمده است و نیز از طریق تماس با ۸۸۷۰۹۰۹۰ (سرویس فروش تلفنی) امکان پذیر است.

هزینه ارسال سفارش چقدر است؟

هزینه ارسال بسته به شرایط سفارش، محل تحویل و نوع ارسال متفاوت است و در فرم سبد خرید به آگاهی مشتریان می‌رسد اما برای فاکتورهای بالای دویست هزار تومان ارسال رایگان خواهد بود.

اتصالات چه خدماتی در بخش تعمیرات ارائه می‌دهد؟

اگر گوشی یا تبلت شما خراب شد چه آن را از اتصالات خریده باشید و چه از جای دیگر، با تماس با شماره خدمات اتصالات به شماره ۶۶۷۲۵۵۹۵ از بخش تعمیرات در مورد امکان و شرایط تعمیر دستگاه مطلع شوید؛ همچنین با مراجعه به آدرس تهران – خیابان جمهوری تقاطع حافظ بازار چهارسو طبقه زیر همکف پلاک A37 در ساعات کاری می‌توانید شخصاً از امکان تعمیر دستگاه و برآورد هزینه و زمان مربوطه آگاه شوید.